Skip to content

Istanbul on Cowboy Boots // Kovboy botlarının üstünde İstanbul

02/11/2008

Friday, I spent the whole day hanging out with my friend, the ever so eccentric Alp. Our original plan was to play with my camera and go to the bazaar ( I tell you, I am absolutely addicted).  But we ended up spending most of the day shopping on Bagdat Street. I have to admit, this was the first time I have spent such a long time shopping with a guy and not feeling like I was boring him to death. We were both productive in terms of shopping.  Eventhough we were at a very “style savvy” part of the city, Alp got a lot of looks due to his eccentric style.  The coolest part of the day was when after following us for a few blocks, a homeless kid came by and asked him, “Bro, why are you dressed like that?”.  İstanbul may not be ready for Alp, but Alp is ready for İstanbul.😀

Tshirt: Pull and Bear, Jeans: Bershka, Cowboy Boots: Vintage from Paris

click on image for bigger image//büyük resim için üstüne tıklayın

____________________

Cuma günümün çoğunu egzantrik stil ikonu arkadaşım Alp ile geçirdim.  Orijinal planımızda biraz fotoğraf çekip Cadde´de yürümek vardı ama caddenin alışverişi bize biraz daha cazip geldi. Bostancı´da başlayan turumuz Kadıköy Cuma Pazarında (kumaş pazarı tabiki) bitti. Bir erkeğin canını sıkmadan bu kadar uzun alışveriş yaptığımı hatırlamıyorum bile.  Alışveriş açısından bayağı verimli bir gün olduğu halde azıcıkta olsa Cuma pazarının tamamını gezememek biraz içimizde ukte oldu.  Her ne kadar İstanbul´un en nezih ve şık yerlerinde gezmiş olsakta, Alp´ın bana göre gayette normal olan kıyafeti çoğu kişinin dikkatini çekti.  Bir noktada kimsesiz çocuğun teki, “Abi, sen niye öyle giyindin?” diye soru sormak ihtiyacını bile duydu.  Üzülerek gözlemlediğim nokta, malesef İstanbul Alp´e hazır değil ama Alp İstanbul´a çoktan hazır!😀

5 Comments leave one →
  1. 12/01/2009 22:25

    Merhaba getpunkie,
    Bu outfit oldukça cool:) Ben Pukka Living adlı bir sitenin yaratıcısı ve editörüyüm. Zamanın varsa seninle sanal da olsa tanışmayı isterim.
    Sevgiler,
    Ilgın

  2. cici permalink
    30/01/2009 05:52

    alp harika görünüyor. face hunterdan bir kare gibi fotoğraf.
    blogunu yeni keşfettim ve heyecanlandım ama görüyorum ki yazmayı bırakmışsın, devam ediceğini umuyorum. görüşmek üzere.

  3. 21/02/2009 00:49

    Merhaba,

    Bloguna keşfetmiş olmaktan çok mutluyum. Bundan sonra takipçin olacağım. Alp takdir edilesi ve herkezin hayatında olması gereken bir arakadaş sanırım.

    Görüşmek Üzere…

  4. 14/01/2010 21:29

    Merhaba, süper blog. Geç keşfim için üzgünüm, çoktandır güncellenmemiş ama dönüşün yine muteşem olacaktır. Bloggerlar facebookta toplanıyoruz, seni ve listeni bekliyoruz.
    http://www.facebook.com/pages/BLOGGER-HALINDEN-BLOGGER-ANLAR/239315864134

  5. Kıvanç Romano permalink
    09/10/2010 23:11

    Hep merak ederdim acaba benim gibi exantric giyinmeye obsesif olan ve buna cesareti olan, İstanbul’da başka bir tek kişi bile var mı diye…

    Çünkü kendimi bildim bileli giyime ve orjinal & yaratıcı, aynı zamanda sıradışı tarza aldığım nefes gibi bağlıyım.

    Alp ile şahsen tanışmak ve tarzlarımızı paylaşmak gibi bir kaderim varsa mutlaka birgün olacağına inanıyorum.

    Sadece düşüncelerimi içimde tutamayıp yazmak istedim.

Leave a Reply

